سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بدانید دانشی که در آن اندیشیدن نباشد، خیری ندارد . [امام علی علیه السلام]

نتایج دیدارهای دوستانه تیمهای ملی فوتبال در نقاط مختلف جهان

تصویر خبر

در دیدارهای دوستانه تیمهای ملی فوتبال که چهارشنبه در نقاط مختلف برگزار شد این نتایج به دست آمد:    در شهر گلزن کرشن ، آلمان (آلمان 2 ساحل عاج 2 )در هیرنوین ، هلند (هلند صفر پاراگوئه صفر )در لندن (کره جنوبی صفر صربستان 1 )در شهر آرهوس ، دانمارک (دانمارک 3 امریکا 1 )در وین (اتریش 1 اسپانیا 5 )در لوآندا (آنگولا صفر غنا صفر) در سسه نا (ایتالیا 1 سوئد صفر )در میامی ، (هندوراس 1 پرو 2)


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط امیر 021 88/8/29:: 11:52 عصر     |     () نظر

تمرین اختصاصی برای فابیو

با توجه به سنگینی بازی استقلال برابر آریانا گستر کیش، کادر فنی استقلال صبح پنج شنبه به بازیکنان استراحت داد.

 در حالی که آبی پوشان صبح پنج شنبه از حضور در تمرین معاف شدند، فابیو جانواریو به همراه سیامک رحیم پور برای تمرین اختصاصی به ساحل رفت و نیم ساعت دوید. فابیو در حالی به تمرین رفت که بارش صبحگاهی باران هوای کیش را دلپذیر تر کرده بود.

*****

بازگشت سید صالحی به تهران

با توجه به مصدومیت سید مهدی سید صالحی در جریان بازی با آریانا گستر و تاکید پزشکان استقلال برای عمل جراحی تهران، این بازیکن عازم تهران  شد، تا مداوای بینی شکسته اش را در تهران پیگیری کند.

سید صالحی با خانواده اش به کیش آمده بود اما در برخوردی که در جریان دیدار با آریانا گستر برایش پیش آمد، ناچار شد کیش را ترک کند.

*****

زمین تمرین استقلال در اشغال تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی زمین تمرین استقلال را تصاحب کرد!

در حالی که طبق برنامه قرار بود تیم استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه المپیک کیش تمرین کند، آبی پوشان به محض ورود در کمال تعجب شاگردان کمالوند را دیدند که مشغول تمرین در زمین هستند! پس از پیگیری موضوع مشخص شد سرپرست تراکتورسازی به دروغ به مسوول زمین گفته : " ما برای تمرین در اینجا با استقلالی ها هماهنگ کرده ایم"!

در پی این امر استقلال راهی زمین شماره یک شد که در آن تیم مس کرمان مشغول بازی با یک تیم کیشی بود. بازیکنان و کادر فنی استقلال پس از تماشای 20 دقیقه پایانی این مسابقه ، زمین شماره یک را در اختیار گرفتند و تمرین 75 دقیقه ای خود را در آن  برگزار کردند.

*****

ضیافت شام آبی ها در پای آب

 کاروان استقلال امشب در رستوران پای آب کیش میهمان مدیریت این رستوران خواهد بود.

به افتخار حضور استقلال در جزیره کیش، استقلالی های کیش امشب ضیافت شامی در رستوران پای آب جزیره تدارک دیده اند و قرار است همه اعضای تیم بزرگسالان استقلال در این میهمانی حضور یابند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط امیر 021 88/8/29:: 11:38 عصر     |     () نظر